Fortsätt till huvudinnehåll

Inlägg

Visar inlägg med etiketten Herr Nilsson

Inatt har jag sovit med Herr Nilsson

Alltså Pippis apa Herr Nilsson och i skepnad av ett mjukisdjur. Sonen har blivit totalt fascinerad av Pippi Långstrump, så inte nog med att jag ser Pippi på film varje dag så sover jag nu alltså med hennes apa. Men vad jag egentligen ville komma till är att de gamla Pippfilmerna och TV-avsnitten är helt underbara och att Astrid Lindgren var helt genialisk (fast det vet väl alla redan).