Fortsätt till huvudinnehåll

Inlägg

Visar inlägg med etiketten Påsk

Jag ber så mycket om ursäkt...

Det har varit rätt dött här på bloggen de senaste dagarna. Jag ber så mycket om ursäkt för det men livet har varit fyllt av många andra små projekt. Som till exempel att fira påsk, fira födelsedag, äta godis, grilla korv i solen, promenera på isen, läsa och måla. För jag har läst en hel del i helgen, däremot skrivit desto mindre om vad jag läst, men det kommer... Hemmet befinner sig just nu i kaos med knallröda hyllplan utlagda över hela vardagsrummet. Som en färgglad labyrint. Vi målar nämligen om en hylla till sonen. Det kommer att bli jättefint när det är klart och kaoset kommer att övergå till perfekt ordning (önskedröm?).

Påskhälsning

Glad Påsk önskar jag Er Alla!   Kan förresten rapportera att påskläsningen än så länge går alldeles utmärkt. Fick både utevistelse och tid att läsa ut Joe Hills Horn igår. Boken råkade ut för en "hade-visst-inte-stängt-saftflaskan-ordentligt-olycka" igår och blev lite skadad, men som tur var så gick den ändå att läsa:) Jag har nu börjat på Emma Hambergs Baddaren , en bladvändare!   

Färgglatt

Påskpysslade lite igår. Blev inspirerad av Weekend i Västerbottens Kuriren när vi gjorde äggen. Några fler ska det bli men de tog rätt lång tid att göra, så några i taget får det bli.

Påskhälsning

Glad Påsk !!! Önskar er en påsk fylld med eftertanke och god läsning!