Fortsätt till huvudinnehåll

Inlägg

Visar inlägg med etiketten Kniven i hjärtat

Jag lägger ner...

...läsningen av Björn Ranelids Kniven i hjärtat . Den tilltalar mig inte alls. Språket känns tillgjort och tråkigt, jag fastnar inte för berättelsen. Jag har alldeles för många intressanta olästa böcker i bokhyllan för att slösa tid på denna... I stället plockar jag ur Grebe & Träffs Bittrare än döden . Ser framemot att få träffa Siri och Aina igen!