Fortsätt till huvudinnehåll

Just nu läser jag...

Kikar fram ur magsjukans dimmor för att meddela att jag just har påbörjat läsningen av Roslund & Hellströms Tre sekunder.


Kommentarer

Paula sa…
Jag fick den i julklapp. Men den verkar väldigt seg...
Oj, har hört precis tvärtom...vi får se vad jag tycker
Cissi sa…
Jag tyckte den var seg i början men när den väl lossnade för mig så kunde jag knappt släppa den.
Anonym sa…
Innebär det att det inte blir någon recension på Konstnärens vånda?
Jodå, recension kommer. Jag recenserar alltid allt jag läser, men skriver inte alltid recension direkt. Just nu återhämtar vi oss från magsjuka i familjen (som jag antydde i inlägget) och som tidigast kommer recensionen ikväll.