Just nu läser jag... januari 22, 2011 Kikar fram ur magsjukans dimmor för att meddela att jag just har påbörjat läsningen av Roslund & Hellströms Tre sekunder. Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Etiketter Roslund och Hellström Tre sekunder Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Paula sa… Jag fick den i julklapp. Men den verkar väldigt seg... ...med näsan i en bok... sa… Oj, har hört precis tvärtom...vi får se vad jag tycker Cissi sa… Jag tyckte den var seg i början men när den väl lossnade för mig så kunde jag knappt släppa den. Anonym sa… Innebär det att det inte blir någon recension på Konstnärens vånda? ...med näsan i en bok... sa… Jodå, recension kommer. Jag recenserar alltid allt jag läser, men skriver inte alltid recension direkt. Just nu återhämtar vi oss från magsjuka i familjen (som jag antydde i inlägget) och som tidigast kommer recensionen ikväll.
Kommentarer