header

header

torsdag 11 februari 2016

Äntligen utlottning!

Det var ett tag sedan jag tävlade/lottade ut något här på bloggen men nu är det äntligen dags.

I samarbete med Månpocket så tävlar jag ut ett signerat exemplar av Älskaren från huvudkontoret av Camilla Greve!
Rykande färsk pocket, kommer ut på måndag i affärerna!

Så passa på. Jag har inte läst boken själv men är sjukt sugen. Jag gillar ju böckerna hon skrivit med sin syster Åsa Träff. 

Så var med i utlottningen. Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar på det här inlägget, om du berättar om utlottningen på din blogg (lämna i så fall länk till inlägget i kommentarsfältet) eller via social medier (använd hashtaggen #mednäsanienbok) så får du extra lotter.

Söndag 14/2-16 kl 20.00 stänger jag utlottningen.

Vad andra bloggar säger om Älskaren från huvudkontoret:
Johannas deckarhörna, Fantastiska berättelser, Crimegarden


10 kommentarer:

bloggbohemen sa...

Jag är gärna med i utlottningen!

Eva-Kerstin P.Johansson sa...

Hej. Hittade hit via Twitter. Jag vill gärna vara med. Lottade själv ut en bok för ett tag sedan. Spännande.
/Leva-Kerstin
www.steeperz.com

Eva-Kerstin P.Johansson sa...

Förresten, jag har delat

PernillaJ sa...

Jag tar en lott, har ännu inte läst något av Grebe!

PernillaJ sa...

Jag tar en lott, har ännu inte läst något av Grebe!

Mandelhjärta sa...

Jag provar gärna lyckan i din utlottning. :) Kollade upp boken, och den verkar spännande. Jag gör reklam för utlottningen på vänstersidan i min blogg också.
Ha en trevlig fredag, helg och alla hjärtans dag på söndag! :)

Barnboksbloggen sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Har inte läst något av Grebe, men har hört att den här boken ska vara bra.

Karolina Jonsson sa...

Jag är med och tävlar :D

Jenny sa...

Åh, jag vill vara med och tävla! Tänkte precis innan jag gick in här att jag behöver något nytt att läsa. Håller på med Flickan från ingenstans men den går rätt segt för mig just nu. Skulle behöva en bok mitt i tror jag. Håller tummarna för den här! Har ingen blogg men kör en twitteruppdatering :)

Anonym sa...

Helena i Uppsala
Jag är med

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...