header

header

måndag 21 januari 2013

Insikt och lägesrapport

Book of Romance av breathing2004
I lördags började jag läsa Howards End is on the Landing av Susan Hill (ni vet hon som skrev The Woman in Black). Under ett år införde hon totalt köpstopp av böcker och ägnar sig enbart åt sådana som redan finns i hyllan. Detta har hon skrivit en bok om.

Jag gillade den från start, en klart annorlunda bok men helt i min boknördiga smak:) Efter ungefär 50 sidor så insåg jag att jag har bokcirkelträff med Picket och Pocket på onsdag. Tills dess ska jag ha läst Morgon i Jenin av Susan Abulhawa. Så jag har lagt den ena Susan åt sidan och plockat upp den andra...

2 kommentarer:

Linnea sa...

Tur att du läser snabbt. ;) Själv har jag omkring 100 sidor kvar. Det är högst osäkert om jag hinner klart till på ons. :S

...med näsan i en bok... sa...

Tack vare ostörd lästid igår så är jag på god väg:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...