header

header

fredag 3 december 2010

Och vinnarna är...

Nu är Vintermystävlingen avgjord! Efter en mycket spännande lottdragning som jag utfört i min ensamhet så här på morgonkvisten har jag nu två vinnare.

Vinnaren av Pepparkakstéet är...

(Här får ni sjunga en liten fanfar för er själva)

Titti, med den fina bloggen Hellre barfota än boklös

Och vinnaren av Glöggtéet är...

(Fanfar igen)

Anna, som har den underbara bloggen Bokstävlarna

Stort grattis till er! För att jag ska kunna skicka priserna till er så får ni maila era adresser till mig på mednasanienbok@hotmail.com

3 kommentarer:

Titti sa...

Vad glad jag blir! Tack så mycket! Jag mailar min adress på studs!

bokstavlarna sa...

Åh, vad kul! Jag ser verkligen fram emot att få smaka på glöggtéet. :) Ska skicka min adress bums.

Titti sa...

Fick hem teet i veckan. Jättegott! Tack än en gång. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...