header

header

onsdag 31 augusti 2011

Allt blir inte alltid som man tänkt sig...

Jag hade sett framemot en riktig läsarvecka. Jag tittade i kalendern i söndags och såg att jag kommer att ha massor att ensamma stunder som gjorda för att sjunka ner i soffan och sätta näsan i en bok, men, men, ack så jag bedrog mig... Veckan började i och för sig bra. I måndags hann jag med minst tre timmars läsning mitt på dagen, men sedan var det stopp...och anledningen? Jo jag har två stackars sjuka killar hemma som snorar, hostar, är febriga och kräver omvårdnad. Helgen blir nog inte annorlunda utan kommer att färgas av jobb, jobb, jobb...

4 kommentarer:

pahittadenojen sa...

Åh, vilken fin bakgrund du har hittat (gjort?) till din blogg!

Vad tråkigt att din familj är sjuk. Hoppas du inte blir smittad. Tråkigt med läsplanerna, men så är det tyvärr ibland. Livet kommer liksom emellan. Hoppas du kan sno åt dig några lässtunder :)

med näsan i en bok sa...

Tack, visst är den fin. Är inte så duktig att jag kan göra själv, har hittat den på thecutestblogontheblock.com

Känner mig än så länge frisk och kry, fortsätter att leta lässtunder:)

Carolina sa...

Om min son är vaken och kräver uppmärksamhet brukar jag passa på att läsa några sidor när jag lagar mat eller släpper ut hunden. = ) Vissa såna tillfällen snor jag åt mig lässtunder. = )

med näsan i en bok sa...

Carolina - det är precis så man får göra:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...