header

header

söndag 27 april 2014

Innan jag åker hem...

Snart är det dags för mig att ta flyget hem till Umeå. Jag har haft ett par underbara dagar i ett soligt och varmt Stockholm. Igår bjöds det på god trerättersmiddag hos Carina som har bokbloggen Bokbiten. Vi var flera bokbloggare som träffades. Det är härligt inspirerande att umgås med andra boknördar och efter igår kväll så kommer jag definitivt att läsa Linda Skugges senaste bok (som det pratades varmt om) och börja lyssna på Podcasts!

Innan jag åker hem passar jag på att vila från solen en stund och ta en läspaus på Stockholms stadsbibliotek 

 

5 kommentarer:

Bibliotekskatten sa...

Låter som du haft härliga dagar!

...med näsan i en bok... sa...

Ja det har jag:)

Linnea sa...

Härligt med en weekend i Stockholm! Podcasts tycker jag absolut att du ska börja med! Jag tycker det är hemskt kul att lyssna på iaf! Fast man måste hitta en balans mellan podcasts och ljudböcker alltså..!

bosseliden sa...

Där finns ju några böcker att välja på. :) Lyckost du som bor i Umeå. Min favoritstad i Sverige. Måste vara supertrevligt att träffas ett gäng bok och läsnördar. Det händer att jag funderar på hur många böcker jag läst sedan jag knäckte läskoden. Tur att jag lärt mig konsten att sluta om handlingen inte fängslat mig efter högst femtio sidor.

...med näsan i en bok... sa...

Vad roligt att du har Umeå som favoritstad:) Här är väldigt trevligt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...