header

header

onsdag 13 oktober 2010

Just nu läser jag...

...Angelology av Danielle Trussoni. En bok jag sucktat efter sedan jag läste om den hos Bokhora och nu är det äntligen dags:) Jag har valt att läsa den på orginalspråket engelska, kändes av någon anledning fel att läsa den på svenska. Angelologi: Änglarnas tecken lät inte bra, kanske beror på det. Jag vet inte, men jag förväntar mig sträckläsning av denna bok, allt annat är besvikelse. Som ni märker har jag något höga förväntningar. För höga? Vi får väl se...

Strax efter att jag skrev förra inlägget om olästa böcker i hyllan kom posten och bar med sig ytterliggare en bok. Nämligen Markus Zusaks senaste, Jokern. Så nu lägger jag den också till listan!


3 kommentarer:

Zachan sa...

"Jokern" damp ner i min brevlåda idag med faktiskt ;) Den låte rminst sagt intressant. Bara till att lägga på högen med olästa böcker... Fast Rec-ex har en egen ofta mer prioriterad hög. Ska bara se till att de blir lästa så att jag kan sluka annat också.

...med näsan i en bok... sa...

Ja, känner också att jag nog måste lägga rec-exen i en prio ett hög (tack var dig så får ju jag också sådan nu...)

Malin sa...

åhh.. denna ska jag strax också läsa! Ska bara läsa ut den jag håller på med. Fast jag väljer att läsa på svenska för jag har fått ett recensionsexemplar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...