header

header

fredag 23 mars 2012

En liten snabbenkät

Hittade denna hos Lingonhjärta som i sin tur hittade den hos Dark Places

JUST NU…

… läser jag: Änglavakter av Kristina Ohlsson (med en ständig katastrofkänsla i magen...)

… väntar jag: på Åsa Larssons Till offer åt Molok som borde komma i lådan vilken dag som helst... 

… lyssnar jag på: De tre blir dragna: Det Mörka Tornet II av Stephen King. Ikväll blir det 
                             barnsagor i bilen då sonen och jag kör ner till Uppsala

… tittar jag på: Knappt någonting på TV, vad har hänt?

… är jag nyfiken på: Paleontologen i Uppsala 



Fin-snabb-enkäten hittad hos Dark Places.
som i sin tur hittade den hos Dark Places

2 kommentarer:

Lingonhjärta sa...

Jag har aldrig läst en Kristina Olsson tror jag. Misstänker att jag har en del att ta igen va? :D

...med näsan i en bok... sa...

Ja, verkligen. Gillar du deckare tycker jag absolut att du ska läsa henne. Särskilt bok nr 1 & 3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...