header

header

lördag 10 mars 2012

Killing time...

Häromdagen hade jag nån timme att slå ihjäl på Arlanda, såklart besökte jag Pocket Shop och stod och dregglade därinne. Det finns så otroligt många böcker med snygga omslag - särskilt de engelskspråkiga versionerna. Vill ha, vill ha! Vet inte om det var klok återhållsamhet eller om jag kommer att drabbas av djup ånger men jag köpte faktiskt ingen bok. Fast jag kom ju förstås inte ut därifrån helt tomhänt - det vore ju dumdristigt! Hittade en utomordentligt fin "luggage tag" från Penguin


Sedan undrar jag när Pocket Shop ska öppna en filial i Umeå?

4 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

den var fin

...med näsan i en bok... sa...

Visst är den!

Hundöra sa...

Jag har mailat och frågat Pocketshop. Jag vill till och med erbjuda mina tjänster ;)

Tyvärr så har jag fått svaret att de inte planerar att öppna någon här. Inte den närmsta tiden i alla fall.

...med näsan i en bok... sa...

Jag har faktiskt tänkt likadant, men har aldrig tagit kontakt med dem:) Bra gjort av dig, synd på svaret bara. Men ändrar de sig så kan jag hjälpa idg:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...