header

header

söndag 11 mars 2012

Utlottning av ljudbok!

Nu har ni chansen att vinna ljudboken Porto Francos väktare av Ann Rosman, uppläsare Mirja Turestedt. Ann Rosman är en av mina nya favoriter land deckarförfattare och har ni inte läst/lyssnat på henne tidigare så är det absolut dags nu. Läs vad jag skrev om boken här.

Ljudboken är begagnad, men det är bara jag som lyssnat på den tidigare och den är i nyskick.

För att ha chansen att få boken så behöver du bara lämna en kommentar i kommentarsfältet. För att få två lotter så länkar du till utlottningen på din blogg. Utlottningen avslutas Torsdag den 15 mars klockan 24.00.

Lycka till!

8 kommentarer:

Nilmas Bokhylla sa...

Jag är gärna med och provar lyckan!

Läst, sett & hört sa...

ett nytt namn för mig. jag blev nyfiken och är gärna med i utlottningen!

Hanneles bokparadis på Hisingen sa...

Ann Rosman kommer hit nästa månad till biblioteket, jag tänkte gå och lyssna på henne... trakterna i hennes böcker är inte helt obekanta för mej.

...med näsan i en bok... sa...

Hannele - vad roligt! Hade gärna lyssnat på henne, du får skriva om det på din blogg sen:)

Lo sa...

Hej!
Spännande, detta är en bok jag inte kände till tidigare. Är gärna med i utlottningen =)
Allt Gott!
Lo

Anonym sa...

Hej!
Jag är jättegärna med för jag älskar ljudböcker!
De är så bra på sommaren när man bara kan ligga och njuta och lyssna eller påta i trädgården!
Jag har ingen blogg,så det blir en lott.

Camilla kubbov30@gavlenet.se

Anonym sa...

Jag är gärna med med en lott
på chans att vinna lyssningsbar pott
/Kicki
vartomtsnabelahotmail.com

Alexandra sa...

Hej Hej! Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning!

ha det bra!
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...