header

header

måndag 25 augusti 2014

Var läser du helst?

Stor bokkonsument som jag är så läser jag på alla möjliga ställen, kanske mest av allt i sängen på kvällen innan jag ska somna eller på helgmorgnar när jag inte har så bråttom upp. Jag läser när jag åker bil, buss eller tåg, i soffan, på en filt ute i solen - ja när helst jag får ett tillfälle helt enkelt. Mitt absoluta favoritställe att läsa på är faktiskt vid köksbordet, gärna samtidigt som jag äter eller dricker kaffe. Det är avkoppling för mig!
 
Har du något favoritställe att läsa på?

5 kommentarer:

Louise sa...

Jag känner igen det där, jag läser nog också på alla möjliga ställen. Men främst blir det nog i soffan.

Madde sa...

Jagl läser mest i sängen men planerar att skaffa en riktigt stor skön läsfotölj i höst.

Linda sa...

Jag läser överallt, till och med gående. Men jag läser bäst i soffan och i min läsfåtölj:).

Linnea sa...

Jag tycker bäst om att vara ute i solen och läsa. :) Men nu känns sommaren avlägsen..!

Eli sa...

För mig beror det mycket på vad det är för bok! En deckare/lättsam historisk roman läser jag gärna i solstonen, en skräckis uppkrupen i soffhörnet och en grafisk roman/novell på tåget. Så jag har nog ingen favoritplats. Eller många!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...