header

header

lördag 12 mars 2011

Gårdagens skörd

Inte så bra bild...jag vet...
Igår var det nog fler än jag som fick två roliga paket från Massolit förlag. Dessutom hämtade jag ut mitt andra bokreapaket, denna gång från Bokia. Jag har även en avi att hämta ut ett paket från Bokus...så det gör jag nu idag:)

Det börjar bli trångt i bokhyllan nu...goda råd är dyra som det heter. Får inte plats med fler bokhyllor där jag bor nu, kanske dags att köpa ett hus så att jag får ireda ett rum som bibliotek:)

3 kommentarer:

Hanneles bok-paradis sa...

Fina paket, vi har bytt ut nattduksborden till bokhyllor :)

...med näsan i en bok... sa...

Smart! Fast mina nattduksbord är liksom ihopbyggda med sängramen...

Zachan sa...

Fick du tre paket? *surar och lägger armarna över bröstet* Jag fick bara två. Haha, jag var chockad över att få två. Hade ju verkligen ingen aning om vad det var. Har aldrig fått spontanskickade rec-ex än. Men nu har det skett ;) Fay Weldon-böckerna ska bli intressant (dock vid senare tillfälle) Tegenfalk har jag inte hunnit läsa första boken av än...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...