Idag fick jag hem ett brev från bibblan att jag måste lämna igen ljudboken Begravt i glömska, Nora Roberts. Och jag som inte ens har börjat lyssna på den...tydligen är det nån som ställt sig i kö på den. Hmm, typsikt va! Jag brukar ha som taktik att låna ett gäng ljudböcker och så förlänger jag bara lånet via internet. Den taktiken funkade inte den här gången...Så jag stryker boken från listan "Oläst i hyllan", kanske lånar jag om den nån annan gång, kanske inte...

Kommentarer