Nu ska jag bädda ner mig... mars 05, 2011 ...och påbörja läsningen av Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Etiketter Bönbok för en vän Joan Didion Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer Hanneles bok-paradis sa… (funkar inte för mej, men har en annan son tänder lampan :) ...med näsan i en bok... sa… Det är min bästa (och ibland enda) lässtund på dagen:)
Kommentarer