header

header

torsdag 21 april 2011

Nu är hon igång igen!

Vårig lyx?
Jag har under april månad varit lite dålig både på att blogga och besöka andras bloggar. Det är en kombination av att jag haft mycket att göra på jobbet och att livsandarna börjar komma tillbaka så här i vårtider - jag har liksom inte kännt att jag har haft tid att sitta vid datorn (har tyvärr inte fått så mycket läst heller...). Så det var nära att jag missade att En bok om dagen är igång med nya pocketbyten. Jag som väntat på detta:) Var med i hennes senaste Pocket & Prassel, nu tänkte jag delta i det större utbytet Vårig lyx. Ska kanske förtydliga mig, En bok om dagen ordnar två utbyten, ett litet mindre som hon kallar Pocket & Prassel 5.0 och ett större som fått namnet Vårig lyx, det tilltalade mig:)

4 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

jo, ibland kör det ihop sej men nu finns det några lediga läsdagar :)

...med näsan i en bok... sa...

Jag har ju ett sånt jobb där jag även jobbar helger, men jag är i alla fall ledig lördag och söndag...och ikväll tänkte jag ta en riktig läsarkväll

Librarybeth sa...

Vårig lyx it shall be. Vårig lyx känns som det redan har startat... solen skiner och man är leeeedig.

...med näsan i en bok... sa...

Ja påsken har bjudit oss på underbara dagar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...