header

header

lördag 16 april 2011

Torka...

Denna vecka har kännetecknats av blogg- och lästorka...Jag har varit bortrest med jobbet hela veckan, kom hem igår, och suttit på möten från morgon till kväll. Lusten att blogga och orken att läsa har inte infunnits sig. Jag läser just nu Vredens tid av Stefan Tegenfelt som jag hört så mycket bra om, många har gillat den, säger sig ha sträckläst den, att den går i ett högt tempo, ja ni förstår... Tyvärr förstår jag inte riktigt vad de pratar om. Har läst ungefär tre fjärdedelar av boken nu och den funkar inte för mig. Jag längtar inte efter att läsa den, funderar inte på den mellan läsningarna, men jag får skriva mer om det i recensionen senare. Kanske är jag en gnällig läsare jsut nu, de senatse recensionerna har ju inte varit alltför positiva...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...