header

header

tisdag 20 september 2011

A dream not come true...

Inte heller i år kommer jag att ta mig till bokmässan. Det har länge varit en dröm men jag har inte lyckats förverkliga den ännu - jag skyller på avståndet. Kanske är det hellre planering det hänger på.
Tur är väl då att det finns så många andra bokbloggare som faktiskt ska dit och just nu skriver om alla förberedelser och sedan kommer att blogga från mässan. Det blir ett sätt att få uppleva mässan indirekt. Tycker att det är roligt att bokbloggare får mer och mer uppmärksamhet och kommer att ha egna träffar på plats. Via facebook följer jag också med flera bokförlags förberedelser - kul!

7 kommentarer:

Elin sa...

Åh, jag vill också ta mig till bokmässan i år, men det blir inte av :( Själv satsar jag på nästa år! :D

med näsan i en bok sa...

vi kanske ses där då:)

Librarybeth sa...

Nu är det ett par år sedan jag var där. Det är en riktigt rolig mässa men man ska se till att ha konferenskort för det brukar vara kanonmånga bra föreläsningar att gå på!!!

Hanneles bokparadis på Hisingen sa...

jo, det är många bloggare som rapporterar, jag bor ju i Göteborg, så en snabbis (?) blir det i Bokmässan..

med näsan i en bok sa...

Vilket lyx Hannele

Mina burkar sa...

Här får du ett substitut att trösta dig med! :0)/Hälsar Kajsa, som inte heller kunde ta sig dit i år...

...med näsan i en bok... sa...

Tack "Mina burkar"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...