header

header

tisdag 15 november 2011

Äntligen kom jag mig till bibblan

Har ju varit utan ljudbok i bilen alldeles för länge nu, över en vecka. Har haft otroligt tråkigt när jag kört till och från jobbet, radio är helt enkelt inte lika bra som böcker, mest en massa svammel och dålig musik. Idag hittade jag en lucka och tog mig iväg till bibblan, och tur är väl det eftersom jag kommer att köra bil i fyra timmar imorgon... Med mig hem fick jag Mrs Dalloway av Virginia Woolf, Spöket på Canterville av Oscar Wilde och Svart som natten av Ann Cleeves.
I vanliga fall lånar jag mina böcker på Umeå stadsbibliotek, men idag var jag till biblioteket i Hörnefors, samhället där jag jobbar. Och vilken skatt. De hade jättemånga roliga ljudböcker, misstänker att jag kommer att bli en trogen kund...

3 kommentarer:

♥ Hanneles bokparadis sa...

jag gillar lokalradion :)

Librarybeth sa...

En gång i tiden var Umeå min bibbla...

...med näsan i en bok... sa...

Hannele - Karlavagnen som sänds på P4 gillar jag och Christer i P3, men annars lyssnar jag hellre på böcker
Där ser man Librarybeth:) Kul!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...