header

header

onsdag 2 november 2011

Hur tänkte jag nu?

Igår lyssnade jag färdigt på Ann Rosmans Porto Francos väktare. Jag har numera alltid en ljudbok på i bilen och det har blivit ett sätt för mig att hinna med alla böcker som jag vill läsa. När en bok slutar så har jag i vanliga fall alltid en ny bok på gång redo att sättas in i CD-spelaren. Så inte denna gång...Har inte gjort min vanliga sväng till bibblan, dålig planering helt enkelt. Nu är det radion som gäller någon dag eller så. Inte helt fel det heller i och för sig, men för en person med abibliofobi (the morbid fear of running out of books to read) så är detta högst allvarligt...

2 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

jo, man kan lätt bli beroende :)

Jenny sa...

Haha, känner igen det där... inte just med ljudböcker, men vanliga! Jag läser alltid på tåget och om jag läser ut boken jag har med mig på morgonen måste jag springa in på biblioteket på lunchen och ladda upp med nåt nytt till hemresan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...