header

header

fredag 19 oktober 2012

Börjar vara dags!

Vi är ett gäng bokbloggare i Umeå, några känner jag redan, men inte alla. Tycker att det börjar vara dags för en bokbloggarträff i Umeå.
I februari blir det bokbloggarhäng i Ö-vik, men jag skulle vilja samla Umebloggarna lite innan (och bla prata lite om Littfesten)!
Hitintills känner jag till Hundöra, Bokblomma, Nobelprisprojektet, Eli läser och skriver och Underbara böcker. Är ni fler?
Hör av er så ska jag försöka rodda ihop en träff!

8 kommentarer:

♥ Hannele sa...

Umeå... kanske åker vi dit första december :)

Linnea sa...

Kul initiativ!! :)

Fru E sa...

Låter väldans trevligt. Synd att det är lite långt till Umeå.

...med näsan i en bok... sa...

Hannele - hör av dig - kanske du timar in en bokbloggarträff:)
Linnea- eller hur!
Fru E - kanske värt en resa;)

Josefin sa...

Instämmer med Linnea - riktigt kul idé!

Eli sa...

Jag är absolut på! Och som sagt så är jag ganska anpassningsbar med tider! Är Bokcaféet en given plats? :)

...med näsan i en bok... sa...

Eli - kul! Och känns som att Bokcaféet är det naturliga stället att träffas på!

Marie sa...

Jag kommer också! =) Låter kul!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...