header

header

lördag 30 juni 2012

Reklamavbrott

Jag brukar inte göra reklam i inläggen men nu kan jag inte låta bli. Så en varning - hela detta inlägg är reklam. Men viss sådan kan jag stå för och jag vill faktiskt tipsa om att Storytel har ett himla bra erbjudande för er som gillar att lyssna på ljudböcker. En perfekt sysselsättning i hängmattan, på stranden eller på promenaden. För 99 kronor i månaden så får du tillgång till obegränsat antal böcker i månaden. Klicka på den här länken så kommer du till erbjudandet.

4 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

Man får skriva vad man vill i sin egen blogg :)

Nilmas Bokhylla sa...

Har vart medlem tidigare hos Storytel, funkade fint :)

...med näsan i en bok... sa...

Hannele & Nilmas - tack för uppmuntrande ord:) Och kul att Storytel funkar bra!

Josefin sa...

Men så typiskt! Skaffade ju nyss en provmånad, men det var ju EN! Lyx att få två till billigt pris. Jag gillar tjänsten som idé men stör mig på att det "hoppar" i boken med jämna mellanrum, bakåt i tiden så man får leta upp var man var. Eller så hänger det sig. Men för det mesta - supert!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...