header

header

måndag 19 december 2011

Försummad blogg

Som ni kanske har märkt så är det låg aktivitet på bloggen just nu, jag ber om ursäkt för det. Anledningen är först och främst att har hållit på att tapetsera, packa och flytta. Är inte färdig riktigt ännu, fattar inte hur många saker jag/vi har samlat på oss egentligen, känns som att det aldrig tar slut... Har gjort en del roliga saker också, som att ha besök av en kompis från Gävle och min kusin som bor i Washington, USA.
Ja, det var dagens ursäkt. Hoppas att snart få mer av både lästid och bloggtid!

5 kommentarer:

Josefin sa...

Flytta är jobbigt och tar massor med tid! Håll ut! :)

...med näsan i en bok... sa...

Tack för peppen! Den behövs, känns som att jag inte ser något slut på det hela!

♥ Hannele sa...

vi som har bott på samma ställe ett par decennier... sonen har försökt rensa och slänga :)

...med näsan i en bok... sa...

Hannele, här kommer jag att trivas, stannar nog ett par decennier - minst!

Hundöra sa...

Det ska bli skoj att se den nya lägenheten! Ett bonus är att den ligger närmare Nydalahöjd ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...