header

header

söndag 11 december 2011

Startskottet har gått:)

Idag har jag burit de första kartongerna med böcker till nya lägenheten där jag ska inreda ett alldeles eget bibliotek! Det kanske bara är ni andra bokbloggare som förstår min totala lycka just nu:) Har tänkt tapetsera om och måste införskaffa ytterligare ett par hyllor så det är ett litet prjekt, men ett roligt sådant. Skönt också att jag slipper stressa, vi ska inte vara ute ur den här lägenheten förrän sista december. Är också på jakt efter ett gammalt fint skrivbord och en skön läsfåtölj. Ja, ni förstår ju, vilket underbart rum jag kommer att få!

9 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

Underbart! Jag har fått några cm extra, bad sonen plocka bort sina grejer....

Evalinn sa...

Åh, det låter helt fantastiskt! :-)

Lingonhjärta sa...

Ljuvligt!!! Vet precis hur du känner dig ;)

...med näsan i en bok... sa...

Hannele, Evalinn, Lingonhjärta - en alldeles speciell känsla:)

Vendela sa...

Hejsan,
så fint att flytta och få nya tapeter. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela

Lotta sa...

Underbart! Det är min dröm också! Hoppas att vi får se bilder när ditt bibliotek är klart!

...med näsan i en bok... sa...

Lotta - kan nästan lova att lägga upp bilder:)

a-lo (the book pond) sa...

Jag förstår! Och grattis :) Bilder på bibliotek ses alltid fram emot.

...med näsan i en bok... sa...

a-lo, det är så härligt att dela med sig det här med andra bokbloggare som förstår känslan av att få inreda ett eget bibliotek:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...