header

header

fredag 9 december 2011

Idag har jag börjat lyssna på...

7 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

säkert väldigt trevligt, gick som radioteater nyligen

Linnea sa...

Den har jag velat läsa sedan jag läste Timmarna (och såg filmen)! :)

♥ Hannele sa...

P.S.
du har väl sett kartan där Mrs D gick: http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2010/10/mrs-dalloway-i-radio.html

mimmimarie sa...

Jag är sugen på den här boken. Har köpt bokörhängen med Mrs Dalloway och bör väl då också läsa vad jag har i öronen.

Librarybeth sa...

Har du sett filmen Timmarna??? En BRA film... har inte hunnit läsa boken med samma namn, som gymnasietös var jag mycket fascinerad av Woolf!

...med näsan i en bok... sa...

Hannele - nu har jag sett kartan:)
Linnea och Librarybeth - har nog inte sett filmen...
mimmimarie -bokörhängen med Mrs Dalloway, det lät fint:)

♥ Hannele på Hisingen sa...

(man kan ju se väldigt mycket på internet, gator i närbild, om man är nördig... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...