header

header

lördag 17 november 2012

Mina nomineringar - nu har jag bestämt mig!

Jag skrev tidigare (läs mer om det här) om Bokbloggarnas litteraturpris 2012 och att det är dags att nominera. Jag har nu klurat färdigt och mina nomineringar är:

Till offer åt Molok av Åsa Larsson

Kaffe med rån av Catharina Ingelman-Sundberg

Mercurium av Ann Rosman

Gudarnas föda - den som dödar av Anna-Sofia Winroth

Som ni ser kunde jag inte bestämma mig för en bok, klicka på respektive boks titel så kan ni läsa vad jag tyckte om den.

Och passa på att nominera ni med!

3 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

Hälften har jag läst, eller läst om

Linnea sa...

Jag har inte läst någon av dina nomineringar. Och jag har insett att jag inte läser så nya böcker för jag klurar fortfarande på vilka jag skulle kunna nominera.. ;)

...med näsan i en bok... sa...

Hannele - som du kanske anar rekommenderar jag dem allihop
Linnea - funderade på att nominera Himmelsdalen;)Då hade jag haft med nån du läst!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...