header

header

måndag 23 juli 2012

Olästa böcker

Igår hämtade jag ett paket på "posten". I det paketet låg Mr Dixon försvinner  av Ian Sansom, fortsättningen på Fallet med de försvunna böckerna - som jag skrivit om härJag gillade den och skickade alltså genast efter uppföljaren...


Inser att in lista på olästa böcker börjar bli rätt lång nu. 75 olästa böcker har jag i hyllan just nu. Jag vet att många bokbloggare har betydligt fler, men jag vill hålla min lista någorlunda överskådlig så att jag vet att jag kommer att läsa alla böcker som finns i bokhyllan. 


Kan i alla fall konstatera att jag har en hel del bra läsning framför mig, nu är det bara lästiden som ska till:)

4 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

Vilken skatt, 75 olästa!
Denna väntar också på mej.

Cecilia sa...

Jag skaffade en bokapp till mobilen och förde in alla olästa böcker jag har så jag kan hålla koll på dem. Även jag gillar överskådlighet =) Men så håller jag på att väldigt metodiskt beta av dem alla, eller i varje fall minska antalet. Några olästa får man unna sig :)

...med näsan i en bok... sa...

Hannele - absolut en skatt!
Cecilia - en bokapp, perfekt:) Själv kör jag ett mer gammalmodigt sätt - papper och anteckningsbok

Marlene sa...

har precis avslutat mr Dixon försvinner och inser att jag inte har samma humor. Samma har jag inte heller vad gäller olästa böcker i hyllan. Jag läser eller lyssnar ofta direkt och sen ger jag bort när det är färdigläst... tur att vi alla är unika... precis som böckerna vi läser ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...