header

header

torsdag 2 augusti 2012

Just nu...

...läser jag den här



Jag har tidigare lyssnat på (ljudbok) Ängelns lek av samma författare och känner genast igen vissa miljöer och karaktärer. Ängelns lek tyckte jag bra om men upplevde lite seg ibland. Har funderat på om det berodde på formatet, alltså att jag lyssnade på den. Tror att det är en sådan bok som jag hade uppskattat mer om jag hade läst.

Jag är inne på min sista semetservecka nu (snyft) och är ute och kajkar igen. Den här gången har skutan styrt mot Stockholm. Ska även stanna till i Uppsala och Gävle innan det är dags att bege sig hemåt. Läste ut Mr Dixon försvinner häromkvällen, vi får se när jag lyckas producera en recension av den...

2 kommentarer:

Zachan sa...

Jag verkligen älskade "Vindens skugga". Det var otroligt bra. Däremot tycker jag inte lika mycket om "Ängelns lek". Läste halva för två år sedan och inte kommit vidare än. Jag är som sagt inte så road av djävulen som romanfigur. Men jag ska läsa klart den någon gång och se vad jag tycker om boken i sin helhet.

Hundöra sa...

Kanske skulle ha tagit den till bokcirkeln, fast det var väl några som redan hade läst den?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...